Yvan Dierckxsens

  • Ervaring als PMO trainer in het opleiden, coachen en inspireren van winkelpersoneel naar een hoger engagement.
  • Werkdomein
    * Motivatie: hoe motiveer ik mezelf en mijn medewerkers?
    * Plezier op het werk, werkt : hoe vergroot ik het werkplezier van mijn medewerkers voor een hogere klantentevredenheid en minder verloop?
    * De kunst van het geven en krijgen van feedback voor een maximale performantie en efficiëntie op de werkvloer
  • Zijn pluspunt? Zijn jarenlange ervaring als succesvolle manager on the field en zijn creativiteit inspireert mensen om concrete oplossingen te vinden. Yvan is erin geslaagd om zijn bedrijf vijfmaal te plaatsen in top 10 van de beste werkgevers van België naast Torfs

Yvan’s Visie over personeel in retail:

Vele pluimen geven sterke vleugels

Studies hebben aangewezen dat de motivatie en het plezier op het werk van uw medewerkers een hoge impact hebben op dienstverlening, klantentevredenheid, innovatie, omzetgroei, vermindering van directe en indirecte kosten (absenteïsme, stress, diefstal..) en natuurlijk op de retentie van uw medewerkers.
Hoe kunnen we nu juist motivatie en plezier op het werk boosten, die zowel uw rentabiliteit als de uitstraling van uw winkel ten goede komt?
Hoe kan je een hecht team vormen waar iedereen elkaar helpt en een tandje besteekt als het nodig is en geen tijd verliest in geroddel?
Hoe kan je er voorzorgen dat je medewerkers iedere dag met een gemeende glimlach naar het werk komen?
Na meer dan 500 individuele pleziergesprekken gevoerd te hebben in de retail, hebben de medewerkers en de winkelverantwoordelijken mij de sleutels gegeven hoe dat werken met veel plezier kan en opbrengt.
Eén van de sleutels tot een hoger engagement is de kracht van de positieve feedback.
Geef iemand een pluim en hij krijgt vleugels is mijn slogan. Een krachtig en gratis recept waar echter vele medewerkers in de retail naar snakken.
Samen met jou en je team zorgen wij ervoor dat je winkel sterke vleugels krijgt. Gemotiveerde medewerkers zijn het kapitaal van uw winkel en de waarborg voor een immer weerkerende tevreden klant.
Samen met je team zorgen we ervoor dat de sfeer in de winkel aangenaam en efficient is, zodat de klantentevredenheid en de omzet stijgt.

PlezierScan – Plezier op het werk, werkt!

Yvan Dierckxsens

De Plezierscan is de eerste fase van de praktijkgerichte opleiding voor medewerkers en leidinggevende om het plezier op het werk te verhogen.

Lees verder…

Download de fiche

PlezierPlan – Plezier op het werk, werkt!

Yvan Dierckxsens

De PlezierPlan is de tweede fase van de praktijkgerichte opleiding voor medewerkers en leidinggevende om het plezier op werk te verhogen.

Lees verder…

Download de fiche

Het geven en ontvangen van feedback in de winkel

Yvan Dierckxsens

Het geven, ontvangen en promoten van feedback is de sleutelfactor voor een hogere motivatie…

Lees verder…

Download de fiche

368

uren plezier op het werk werden door onze trainer Yvan gegeven

7 plezier tips voor werknemers

  1.  Iedere dag, deel ik mijn Plezier met anderen
  2.  Vandaag Help ik iemand
  3.  Vandaag geef ik iemand een gemeende pluim
  4.  Iedere week vertel ik iemand dat ik om hem/haar geef
  5.  Vandaag doe ik iets leuk
  6.  Ik leef en eet gezond
  7.  Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd