Hilde Jonckers

  • Ervaring als PMO trainer : trainen en coachen van winkelpersoneel in modezaken, opleiden van werkzoekenden “Mode & Verkoop”
  • Werkdomein : Kleur, Stijl- & Imago – Klantgerichtheid, Communicatie (personal branding – imago), Authentiek leiderschap, Individuele coaching
  • Zelfstandig communicatie specialist, Imago expert, Leiderschapscoach

Hilde’s visie over klantgerichtheid:

Maak van je winkelpersoneel Ambassadeurs én van je klanten Koningen!

Naast een vriendelijke lach, empathie, winkelkennis en correcte productinformatie verwachten klanten ook dat ze met kennis van zaken en professioneel worden begeleid bij het vinden van een juiste outfit.

Klantgerichtheid gaat dus veel verder dan klantvriendelijkheid.

Professioneel opgeleid winkelpersoneel helpt uw zaak te onderscheiden van uw concurrent.

Tevreden klanten voelen zich Koning, ze worden hierdoor ook uw beste Ambassadeurs, samen met uw trotse winkelpersoneel.

Een ideale manier om het hoofd te bieden aan online concurrentie !

Kleur en stijl

Hilde Jonckers

U wilt zich graag onderscheiden van andere kledingzaken en uw klant nog beter én gerichter adviseren…

Lees verder…

Download de fiche

Terugkomdag – Coaching op de vloer

Opvolging opleiding Kleur en Stijl

Hilde Jonckers

Deze terugkomdag “coaching op de vloer” werd ontwikkeld door PMOcvba in samenwerking…

Lees verder…

Download de fiche

Hoe omgaan met (lastige) klanten?

Een tevreden klant is de allerbeste strategie

Hilde Jonckers

 Deze praktijkgerichte training “Hoe omgaan met (lastige) klanten?” werd ontwikkeld door PMO…

Lees verder…

Download de fiche