Steven Saenen

  • Ervaring als PMO trainer in het opleiden en coachen van winkelpersoneel, werkzoekenden en leerkrachten.
  • Werkdomein: Verkoop, klantvriendelijkheid, retail hotspots (actieve en passieve winkelbeleving) en nieuwe technologie in de retail
  • Co-auteur bij Van In voor de uitgave ‘Me & Company’ voor de TSO-richting ‘Verkoop’, 2de & 3de graad

Steven’s moto:

Great people serving great people!

RetailHotSpots:

Een winkel is zo veel meer dan een verkooppunt van producten. Het is een plaats die moet inspireren, verleiden en ontspannen. En de mensen die er werken zijn zo veel meer dan verkopers, zij moeten oplossingen bieden, creatief zijn in hun job en altijd een ‘goed gevoel’ bij de klant als doel hebben.

Dit alles samen moet van winkelen een beleving maken. Het is meer dan een trend, het is een doeltreffend wapen tegen de bikkelharde concurrentie die op de markt heerst, en het bezorgt je meer werkplezier!

In welke sector je ook actief bent (Fashion, Voeding, DIY, …), RetailHotSpots helpt je verder!

Samen met jou en je team brengen we leven en beweging in je winkel, en gaan we voor een hogere omzet.

Retailhotspots

Steven Saenen

Het opzet van de retailhotspots-opleiding is om beweging te brengen in de winkel…

Lees verder…

Download de fiche