Karl Mortier

Karl heeft een jarenlange ervaring als trainer coach in retailsector.  Hij is opgegroeid op de winkeltrap met zicht op zijn mama die klanten te woord stond. Later als  projectcoördinator en woordvoerder voor UNIZO West-Vlaanderen heeft hij de winkelvloer ook anders van heel dichtbij meegemaakt. Hij is Bachelor in Pedagogie  met specialisatie Handel en Economie.  Deze combinatie met zijn ervaringen maken van Karl een praktijkgerichte trainer. Hij stapte in het trainersvak meteen na zijn studies in 1996.   In 2007 werd hij voltijds trainer/coach in samenwerking met PMO.   Hij hanteert breinfijne en actieve methoden zodat elke interventie blijft hangen bij mensen.  Werken op lange termijn (geheugen) met focus op mensen.

Karl z’n visie over retail:

Je kunt alleen resultaat boeken wanneer je blijft hangen bij klanten en deze je ambassadeurs worden.  Alles start vanuit een klantgerichte attitude op en naast de winkelvloer.  Klantgerichtheid is veel meer dan klantvriendelijkheid. Klantgerichtheid is de verwachting van de klant “+1″.   Ik ben ervan overtuigd dat elke mens creatief is en binnen zijn eigen autonomie permanent kan werken aan deze “+1”.   Klantgerichtheid is ook interne klantgerichtheid, omgaan met, collega’s, medewerkers, … : immers warmte van binnen, straalt uit naar buiten.

 

 

 

 

 

 

Creativiteit

Karl Mortier

Het is geen kwestie van hoe creatief je bent?
Het is een kwestie van hoe ben je creatief?

Lees verder…

Download de fiche