Ontdek de Kracht van Authentieke Klantvriendelijkheid met Ils Verheyen
Ils gelooft sterk in de unieke innerlijke kracht van ieder individu om te groeien en te veranderen in gedrag en attitudes. Haar aanpak is gebaseerd op het stimuleren van het eigen potentieel en de eigen verantwoordelijkheid. "Als ik verander, verandert mijn omgeving ook" is een oude wijsheid die in deze training centraal staat. Het besef dat onze gedachten en gevoelens een enorme impact hebben op ons gedrag, en dus op onze klantvriendelijkheid, helpt deelnemers om bewuster om te gaan met hun eigen gedrag en overtuigingen.
Tijdens deze interactieve training ontdekken de deelnemers hoe leesbaar ze zijn voor anderen, en omgekeerd. Dit inzicht zorgt vaak voor begrip en de motivatie om positieve veranderingen aan te brengen in hun gedrag en attitudes. Met beleven, ervaren en de nodige humor om clichés en valkuilen te relativeren, krijgen deelnemers de inspiratie om hun bestaande klantvriendelijkheid nog verder te versterken.
Door dit mechanisme te (h)erkennen en bewust te zijn van hun gedrag, kunnen ze authentieke klantvriendelijkheid nastreven vanuit zichzelf, met minder inspanning en met een oprechte betrokkenheid naar de klant toe.
Kies voor een opleiding die je "de goesting" geeft om het beste van jezelf te geven in klantvriendelijkheid, met Ils als ervaren gids die jou en jouw team inspireert om een klantgerichte cultuur te creëren die van binnenuit komt. Ontdek hoe je klantvriendelijkheid naar een hoger niveau kunt tillen en meer voldoening kunt halen uit jouw interacties met klanten.