Retailhotshops


WAT?

Het opzet van de retailhotspots-opleiding is om beweging te brengen in de winkel (zonder grootse investeringen), de winkel af te stemmen op wat de klant wil en ziet bij een bezoek, en hem zo, emotioneel (non-verbaal), een goed en vertrouwd gevoel te bezorgen. En meteen werken we ook aan de eventuele winkelblindheid van het verkopend personeel.

VOOR WIE?

Een praktijkgerichte opleiding voor winkelpersoneel en leidinggevenden

WAAR EN WANNEER?

Deze interactieve opleiding wordt naast en op de winkelvloer gegeven en duurt 1 dag.
Gebruik makend van eigen, herkenbare situaties op de winkelvloer, zal je zelf heel snel zaken onder de knie krijgen en daadwerkelijk kunnen toepassen in je eigen winkelomgeving

HOE?

Er wordt al zo veel aandacht gegeven aan actief verkopen en mensen begroeten en aanspreken, en dit blijft uiteraard uiterst belangrijk. Maar het oog wil ook wat, en daar biedt deze opleiding een antwoord op.

Deel 1

Voormiddag – Training: we volgen het spoor van de klant en ontleden alle hotspots in de winkel. Voor elke hotspot stellen we een werklijstje samen, rijkelijk gevuld met allerlei tips & tricks die onmiddellijk toepasbaar zijn na de opleiding.

Deel 2

Namiddag – Coaching: nu steken we de handen uit de mouwen en gaan de winkelvloer op. Met alle kennis van de voormiddag personaliseren we deze training voor jouw winkel. We beginnen bij de ingang en zo gaan we verder doorheen de hele winkel.