monami_frederic
Frédéric Van Hoecke,
zaakvoerder AD Delhaize Willebroek

Batterijen opgeladen!

“Top prestatie van Dominique Monami ! Ik heb samen met een aantal van mijn medewerkers een aantal tips & tricks gekregen over hoe we beter ‘onze batterijen kunnen opladen’.
Dominique praat zeer doelgericht met kleine groepjes en stelt voor elk van hen 1 actie punt op. Deze opleiding sluit perfect aan bij de andere PMO opleidingen. Zeker een must voor werkgevers die merken dat het energie peil wat opgekrikt kan worden.”

Interesse in deze opleiding, contacteer ons.

afbeelding werknemer wordt overnemer

Overname zaak: ook al eens aan uw eigen werknemers gedacht?

Op tijd een geschikte overnemer vinden: dat is dé uitdaging voor veel zelfstandige ondernemers die hun eindeloopbaan naderen. Weinigen denken hiervoor aan de eigen medewerkers of werknemers. Nochtans biedt deze optie veel voordelen!
Wenst u dit overdrachtsscenario te onderzoeken, dan bent u van harte welkom op één van de 2 regionale inspiratiesessies. Deelname is gratis.
Klik hier voor meer info.

Projectondersteuning

ESF Logo

710-300x300
Belgisch winkelpersoneel scoort minder dan 7 op 10 voor klantvriendelijkheid

Uit onderzoek van Q&A Consultancy blijkt dat de klantvriendelijkheid en deskundigheid van het winkelpersoneel in België niet hoger scoort dan 7/10. Nochtans is trainen op klantvriendelijkheid en deskundigheid dé sleutel tot succes.

Lees hier hoe PMO jouw score kan verhogen. Meer info over het Q&A onderzoek vind je op BuurtSuper.be.

Opleidingen werkzoekenden

Opleidingen werkzoekenden

PMO organiseert gespecialiseerde opleidingen voor gemotiveerde werkzoekenden

Klik hier en ontdek ons aanbod.

Opleidingen

Opleidingen

Trainers

Trainers

Subsidies

Subsidies

Contact

Contact

Missie

Missie

Ik vond de opleiding Authentiek Klantvriendelijk zéér goed.
Ils heeft dat super goed gedaan. Iedereen van het personeel was enthousiast. Het is geen zware stof om te verwerken maar zelfs leuk om te krijgen.
Ik zou het zeker aan iedereen aanraden, zeker omdat het niet lang duurt en omdat iedereen dan eens aan de beurt is.
Een echte aanrader, zeker met Ils erbij.

Karen WillaertCarrefour Market Mariakerke

De opleiding Authentieke klantvriendelijkheid met PMO trainer Ils Verheyen heeft op de hele groep werknemers een overtuigend positief effect gehad. Geen gemaakte maar oprechte, positieve klantvriendelijkheid.

Hendrik DrayeZaakvoerder Carrefour Market Herent

De opleiding Omgaan met stress is positief onthaald door onze medewerkers.
Het inzicht in het mechanisme van het “stressbeest” en de juiste aanpak door ademhalingstechnieken zijn zeer bruikbaar in het dagdagelijkse leven.
Kortom weer een boost voor het welbevinden van onze medewerkers.

Kristien De ClercqProxy Sint Joris Weert

De opleiding Kleur en Stijl is zeer aangenaam en leerrijk. Heel gemoedelijk en tof met de interactiviteit in de winkel. Zo konden we effectief alles ook direct toepassen in de praktijk.
Een absolute aanrader.

Stefanie FollensGiks Mode

We hadden de opleiding Plezier op het werk, werkt al veel eerder moeten doen. Onze mensen leren hun job in perspectief plaatsen en respecteren. Zeker een aanrader en zal hier in de toekomst zeker herhaald worden.

Louis JanssensEurospar Hofstade - Zemst

Dankzij jullie opleiding heb ik vast werk gevonden. Ik ben dankbaar voor lessen die jullie gegeven hebben, ik heb er zeer veel uitgeleerd. Mijn zenuwen heb ik veel beter onder controle nu. Geen zenuwen meer achter de kassa.

CursistVDAB opleiding

Wij hebben 2 dames in dienst die door een stage via een winkelbediende opleiding bij ons terecht gekozen zijn. Ik ben zeer tevreden over zowel het traject dat deze beide dames gevolgd hebben als over het werk dat ze vandaag bij ons verrichten. Dit is zeker ook een pluim op de hoed van PMO.

Steven WillemsCarrefour Market Diepenbeek