Getuigenissen

Lode Vande Vyvere van Mr. Georges getuigt over de training op maat rond klantgerichtheid en commercieel denken en handelen:
Bedankt voor de constructieve tweedaagse coaching, begeleiding en opvolging van de medewerkers van Mr. Georges.

Lode Vande VyvereMr. Georges

Ik vond de opleiding Authentiek Klantvriendelijk zéér goed.
Ils heeft dat super goed gedaan. Iedereen van het personeel was enthousiast. Het is geen zware stof om te verwerken maar zelfs leuk om te krijgen.
Ik zou het zeker aan iedereen aanraden, zeker omdat het niet lang duurt en omdat iedereen dan eens aan de beurt is.
Een echte aanrader, zeker met Ils erbij.

Karen WillaertCarrefour Market Mariakerke

De opleiding Authentieke klantvriendelijkheid met PMO trainer Ils Verheyen heeft op de hele groep werknemers een overtuigend positief effect gehad. Geen gemaakte maar oprechte, positieve klantvriendelijkheid.

Hendrik DrayeZaakvoerder Carrefour Market Herent

De opleiding Omgaan met stress is positief onthaald door onze medewerkers.
Het inzicht in het mechanisme van het “stressbeest” en de juiste aanpak door ademhalingstechnieken zijn zeer bruikbaar in het dagdagelijkse leven.
Kortom weer een boost voor het welbevinden van onze medewerkers.

Kristien De ClercqProxy Sint Joris Weert

Na de plezierscan waren de medewerkers heel enthousiast. We gaan hier zeker iets mee doen! Elke medewerker heeft van mij ‘een pluim’ gekregen waar ik hun positieve kanten in de verf heb gezet. Dat hebben ze heel erg geapprecieerd en het heeft voor een positief vibe gezorgd in de winkel en dat voelen onze klanten ook. Zo zie je maar, pluimen geven heeft een positiever effect dan medewerkers berispen.

Caroline FransenCarrefour Expres Battel

We hadden de opleiding Plezier op het werk, werkt al veel eerder moeten doen. Onze mensen leren hun job in perspectief plaatsen en respecteren. Zeker een aanrader en zal hier in de toekomst zeker herhaald worden.

Louis JanssensEurospar Hofstade - Zemst

Wij hebben 2 dames in dienst die door een stage via een winkelbediende opleiding bij ons terecht gekozen zijn. Ik ben zeer tevreden over zowel het traject dat deze beide dames gevolgd hebben als over het werk dat ze vandaag bij ons verrichten. Dit is zeker ook een pluim op de hoed van PMO.

Steven WillemsCarrefour Market Diepenbeek

Zowel het personeel als ikzelf vonden de opleiding Plezier op het werk, werkt een interessante cursus. Iedere dag met een positieve instelling gaan werken is van heel groot belang om de drive erin te houden en verloop van personeel te voorkomen.
Ik zou deze opleiding zeker aanraden aan collega-ondernemers, gewoon om te weten hoe het gesteld is met de geest van hun medewerkers. Het was fijn om te horen dat dit bij ons goed lijkt te zijn met een hoge tevredenheid .

Lieven RyckeboschSpar Middelkerke

Plezier op het werk werd zowel door de medewerkers als door ons zeer positief bevonden, Yvan heeft dat schitterend gedaan!
We zijn ondertussen met de resultaten aan de slag gegaan en dat werkt prima! ( we hebben zelfs een wall of fame opgehangen met hun slogans en een feestcomité opgericht )

Ronny SchoofsSpar Beringen

De opleiding Me and my team van Jo is zeer goed meegevallen en voor ons heel waardevol gebleken.
Het was een intense cursus waar blijvend werk aan is, maar ze helpt wel.
We ondersteunen elkaar hier wel in en het gaat met ups en downs maar we zijn content dat we deze cursus gevolgd hebben.

Ronny SchoofsSpar Beringen

Luc heeft met zijn cursus winkeldiefstalpreventie gescoord!
De eerste week na zijn cursus hadden we 6 oepsklanten, de tweede week 19 oepsklanten aan de kassa!
Hier moeten we nog wat details van uitwerken, maar dat komt in orde.
Dus hier alleen maar tevreden ondernemers en medewerkers !

Ronny SchoofsSpar Beringen

Ik ben heel tevreden over zowel het traject Algemeen winkelbediende dat de 2 cursisten hebben gevolgd als over het werk dat ze vandaag bij ons verrichten. Zowel Cindy als Mireille waren meteen inzetbaar. Meer dan een basisuitleg over het uurrooster en wat ligt waar hadden zij niet nodig en dat is dan meteen ook een pluim voor de opleiding en stage. Nog een positief punt is hun multi-inzetbaarheid. Zo werken Cindy en Mireille intussen ook mee in zowel het slagersatelier als in de winkel en dit om voorgesneden charcuterie in te pakken voor de zelfbediening, terwijl ze in de winkel ook regelmatig al aanvullen.
Mijn conclusie: Ik ben tevreden over het volledige traject, dat zonder enige twijfel perspectief biedt voor een samenwerking op lange termijn met deze beide dames. En die conclusie is natuurlijk ook een pluim op de hoed van PMO.

Steven WillemsCarrefour Market Diepenbeek

Bedankt voor jullie hulp om aan deze audit/opleiding te beginnen. Uit ervaring weet ik nu wel dat dit de moeilijkste stap is. Je beseft ergens wel dat je goed bezig bent, maar de angst om hierop afgestraft te worden bestaat
toch wel.
En als ondernemer ben je hier toch voor bevreesd. Ook bedankt voor de verdere samenwerking tijdens het ganse proces.

Chris VerwimpSpar Nijlen

Na de opleiding 'Plezier op het werk, werkt!' hebben we van de medewerkers veel positieve reacties gekregen. Er wordt regelmatig over gesproken. Wat maakt dat wij zeer tevreden zijn.

Ingrid MelaerSPAR Alken

Gisteren zeer leerrijke dag gehad.
Ik heb me op geen enkel moment verveeld.
Hoe leer je de juiste vragen stellen? Ik merkte tijdens het rollenspel dat we daar nog heel wat in tekort schieten. We ontdekken nu een managementstijl die totaal anders is dan de onze. Ik bedoel hiermee dat de mensen meer en meer zelf verantwoordelijkheden moeten leren opnemen. Nu is er nog teveel een ‘wat moet ik doen?’ houding. Alvast bedankt dat ik dit heb mogen volgen.

Medewerker GuyAlvo Tessenderlo

De opleiding is zeer nuttig voor ondernemers om eens te gaan kijken hoe je het beste kan besparen op uw gas en elektriciteit rekening waar heel veel mensen toch niet altijd op letten. Michel zoekt samen met je uit wat je kan doen om te besparen en waar je misschien kan investeren om uiteindelijk te kunnen gaan besparen.
Wijzelf kennen hier natuurlijk niet alles van om het nog niet over de details te hebben, wat Michel dus zeker wel weet. Ik zou de opleiding zeker promoten aan andere ondernemers.

Sander MinnenGroup Minnen: Delhaize Hechtel, Eksel, Bolderberg en Veltem.

De reacties van onze medewerkers die de opleiding hebben gevolgd, waren unaniem positief: een leerrijk verhaal en een boeiende ervaring waar elke medewerker iets van opgestoken heeft. Deugddoend was ook hun blijken van waardering, dat zo’n opleiding helemaal voor hun welzijn wordt georganiseerd. De opleiding ‘Omgaan met stress op het werk’ kan ik elk personeelslid in elke supermarkt alleen maar toewensen. Verder ben ik ervan overtuigd dat ook zaakvoerders en leidinggevenden in de foodretail baat zouden hebben bij een uitgediepte opleiding ‘Omgaan met stress op het werk’.

Dirk ClaeysSPAR Drongen

Door mensen bewust te maken hoe ze met hun energie efficiënter omgaan, zullen ze meer energie uitstralen

Dominique MonamiLeading lady in de tenniswereld

Ik wil Hilde en PMO nogmaals bedanken voor de zeer leerrijke avonden Kleur en Stijl bij ons in de winkel. Er wordt en zal veel van toegepast worden.

Patricia VandenbrouckeWeekend Mode

De opleiding Kleur en Stijl is zeer aangenaam en leerrijk. Heel gemoedelijk en tof met de interactiviteit in de winkel. Zo konden we effectief alles ook direct toepassen in de praktijk.
Een absolute aanrader.

Stefanie FollensGiks Mode

Deze boeiende verkoopsopleiding werd op een vlotte manier gegeven, zonder het schoolse gevoel waardoor deze leerrijke dag voorbij vloog. Onze verkoopsters vonden het een bijzonder leuke ervaring waar ze echt waardevolle praktische tips uitgehaald hebben. Vooral het gedeelte van “bijverkoop” (upselling). Wij kijken uit naar de vervolgsessie!

Carolien WoutersMC Fashion